duminică, 25 octombrie 2009

Odd pain..

Simt cum mintea si corpul nu ar mai fi al meu. Il simt amortit si incerc sa il misc. Simt comanda corpului meu de a-mi misca corpul, insa el nu asculta, desi impulsul se simte ca si cum un sarpe ti se misca pe sub piele. Simt de parca as fi intepata de mii de ace, doar ca nu le simt impactul pe pielea mea, ci doar in minte. Totul imi apare ca o imagine, neinsotita de sonorul tipetelor mele. Simt o flacara incontrolabila in tot corpul. Incerc sa o sting, zbatandu-ma. Inima imi bate tot mai tare, ca si cum ar vrea sa imi sara din piept si sa o ia la fuga. Vroiam sa scap de ea si i-am ordonat inimii sa scoata tot afara. Aproape ca mi se taie rasuflarea, insa toata durerea inceta, lasandu-mi corpul usor, fara nici o intepatura. Durerea trecu. Credeam ca nu mai scap de ea.A fost infiorator.

Niciun comentariu: