vineri, 23 octombrie 2009

Leapsa:)

1) Luaţi cartea cea mai la îndemînă, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rînd – "Crezand ca purtarea ei nu fusese decat o gluma cam jalnica, am incercat, imediat ce-am ramas singuri, s-o fac partasa la necazul meu." (La rascruce de vanturi, Emily Bronte)
2) Fără să verificaţi, cît e ora? - In jur de 10, cred.
3) Verificaţi! - Ete, scartz! 21:37!
4) Cum sînteţi îmbrăcat? - In roz si alb! :))
5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? - Ecran.:))
6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului? - Reclama la televizor cu prajitura Casei! :)) Yumi:X~!
7) Cînd aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă? - Acum o ora jumatate, in mall cu Miruna (my best friend), am murit de ras, unde ea isi baga o cereala Cookie Crisp in nas. :))
8 ) Ce-aţi visat ieri noapte? - Cum ma paruiam cu Maria, colega noua.:| Doamne, ce vis!
9) Cînd aţi rîs ultima data? - Azi , in parc cu Miruna, de ziceai ca suntem drogate si 3 baieti care mergeau cu tranvaiu' ne-au fluierat si ne-au facut cu mana, iar noi la fel si ne-am prapadit de ras.:)
10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sînteţi? - Tablouri cu apusuri si una cu fratimiu cand era mic.:D
11) Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? - Iertarea..
12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut? - Destinatie finala 4.
13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi? - Da. Efectele trecerii timpului.
14) Ce părere aveţi despre acest chestionar? - Placut.
15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă. - Nu stiu sa recunosc ca-mi e dor..
16) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă? - Emma sau Bella.
17) Şi dacă ar fi vorba de un băiat? - Alex sau Edward.
18) V-aţi gîndit deja să locuiţi în străinătate? Daa! In S.U.A. :X~
19) Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună cînd intraţi pe porţile Raiului? "Cuiva ii era dor de tine.."
20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba? - Anestezia asta a sufletelor!
21) Vă place să dansaţi? - Nu.
22) George Bush? - Abraham Lincoln.:))
23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor? - Reclama cu prajitura Casei de acum sa zic..15 min:)).
24) Care sînt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar? - Sincer?:D As fi curioasa de raspunsurile Irdei -se stie ea ca doar e singura:P, Mirunei si Anei. Cam atat..

2 comentarii:

Abramburica ^_# spunea...

1) "Am intrebat-o pe Rosa daca poate sa stea cu tine cat sunt eu plecata si a fost de acord. Nu vei fii singura." [ Reteta impotriva razvratirii - Cathy Hopkins]
2) Abia acu' e in jur de 10 ;;)
3)9 58 :>
4) Albastru + alb cu bulinutse ;;)
5) La aluatul pentru prajitura al mamei... ma gandeam daca sa mai las si pentru tava ... sau sa-l mananc inainte sa-l puna la cuptor :)
6) :-" formatia preferata ;;)
7) Azi... la 6 juma' ... am facut o plimbarica in apropiere cu cineva drag :X
8) Era ceva legat de mare 8-> problema e ca nu mai stiu ce
9) Acu' 2 minute?
10) Sunt ROZ ;;) Plini cu postere ;;) ce altceva sa vrei de la viata mea :X?
11) Fericirea, iubirea si pacea nu poti sa le cumperi cu bani, stii...
12) Sa ma gandeeescc... aaa :)) Orasul Halloween :)))))
13) Prostia din jurul meu nu e neobisnuita... e chiar ... banala si prea bine cunoscuta
14) Funny :)
15) Momentan am chef de caterinca :>
16) Intotdeauna mi-a placut cum suna Simona... acu' imi place Raluca ;)) [BELLA HA? =))]
17) Andrei ... sau BIIIIILLLLLL :X sau Tom :X sau Jake :))
18) Germania, Anglia sau SUA suna bine :))
19) Idem Anca :X
20) Probabil as incerca sa le bag astora mintile-n cap ;;) si sa-i fac sa realizeze cat de tampiti sunt cand polueaza atat, cand distrug totu'n jur... mai ales mii de alte suflete [si nu ma refer musai la crime ...]
21) DA :X
22) Ce-i cu tufisu?
23) Ceva pe disney chanel? :D
24) Avand in vedere ca tu ai facut deja testu'... nust' ... cineva cu o perspectiva misto' asupra realitatii :D

Mirunix spunea...

1) ''Va voi spune deci, copii, ca-n vreme ce bietul Geppetto era dus fara nici o vina la inchisoare,strengarul de Pinocchio, odata scapat din ghearele politaiului, isi lua picioarele la spinare si-o taie drept peste camp.'' [ Aventurile lui Pinocchio- Carlo Collodi] :))))
2) 1 jumate
3) E kkt..e 1:21
4)Pantaloni albastri, bluza mov , shi o manusha galbena :))) snt ceva gen rainbow :))
5) La o putsa zburztoare =))...La ecran la c draq sa ma uit .
6) Vocea lui Ilinca ( o prietena) si vantul care intra prin fereastra :X
7) Aseara in parc cu Anca ( my BFF ) am mancat pufuleti colorati, am ras de muream, neam dat in leagane...
8) Nimik..saw poate am visat ceva da numi aduc aminte :))
9)Ieri in parc cu Anca ... si in timp c mergeam acasa iew am calcat intr-o balta si mam udata toata iar Anca nu mai pute de ras , la fel ca mine :))
10)2 Tablouri cu flori , postere multe cu TH shi un tablou cu mare:X
11) Idem Anca :X:x
12) Confessoins of a shopaholic
13) Da. Idem Anca :(
14) Funny :))
15) Idem anca :X
16)Bella sau Andreea :X
17) Andrei :X
18) Daaa...In America :X:X Ador America
19) La fel ca Anca :X
20) Prostia sau Nesimtirea oamenilor
21) Cateodata :)))
22) Barak Obama :X=))
23)O reclama cu un pamatuf care se roteste si cik curatza mai bine praful :))
24) Nuj2 =)))