miercuri, 11 august 2010

Leapsa pe blog.


Am onoarea de a ma juca cu o leapsa-chestionar … sa trecem la fapte xD.

Principala trasatura a caracterului meu: Euforia.

Calitatea pe care o prefer la un baiat: Grija.

Calitatea pe care o prefer la o fata: Imprudenta.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Nu stiu, nu am nici o idee acuma.

Principalul meu defect: Nu stau locului.

Ocupatia mea preferata: Sa tai frunza la caini.

Visul meu de fericire: Sa te vad a doua oara.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa nu te vad din nou.

Ce-ati vrea sa fiti? Fiul lui Bill Gates.

Tara în care-as vrea sa traiesc: America.

Culoarea preferata: Variaza, azi este rosu.

Floarea preferata: Nu ma uita.

Pasarea preferata: Vultur.

Prozatorii mei preferati: Nu le stiu numele, dar sunt americani.

Poetii mei preferati: N-am din astia.

Eroul meu preferat: Batman.

Eroina mea preferata: N-am.

Compozitorii prefera?i: N-am idee.

Pictorii preferati: Picasso si Rembrandt.

Eroii din viata reala: Badea,Gadea si Ciutacu.

Eroinele din istorie: Cleopatra.

Bautura si mancarea preferate: Bautura : Whiskey si mancarea preferata … pui violat.

Numele preferat: Simon.

Ce detest cel mai mult: Futerea la cap.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu am probleme d’astea.

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Obtinerea victoriei.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Sa fiu nemuritoare .

Cum as vrea sa mor: Nu vreau sa mor, dar daca e necesar, langa persoana iubita.

Starea de spirit actuala: Negru total.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: N-am idei .

Deviza mea: Intotdeauna nou … ca doar sunt zodia Sagetator.

Si ca sa nu raman ultimul leapsa merge la : Cel ce citeste aces post.

Niciun comentariu: