duminică, 8 noiembrie 2009

Obsesia

Indiferent cate momente au fost, in care am simtit ce inseamana rautatea, indiferenta, ura sau invidia, toate acestea nu au putut schimba prea multe in mintea mea.. Am incercat sa fiu indiferenta, rea, am incercat sa raspund cu aceeasi moneda, sa renunt la principiile si sufletul pe care altii mi le calcau in picioare.. Nu am reusit. A fost mereu Cineva in spatele meu care mi-a aratat de cate ori ma simteam singura si lasa la voia intamplarii, ca exista un loc sub Soare pentru fiecare dintre noi, ca oamenii fac rau pentru ca le este frica sa isi arate adevaratele sentimente. Persoane ce sunt dominate de ego-ul lor si care nu se impotrivesc, care nugandesc lucid. Razbunarea este personalizata. Ea apartine numai sufletelor mici si slabe. Sufletele cu adevarat mari au puterea de a ierta si de a iubi. Da frau sentimentelor si lasate purtat de iertare si de iubire. Simte energia ce te inconjoara si lasa ura si razbunarea deoparte. Simte iubirea din jurul tau. Foloseste drept arma nepasarea si nu lua in seama toate lucrurile rele. Fi asa cum esti. Fi tu insuti/insati.

Niciun comentariu: