duminică, 1 noiembrie 2009

Copilaria

Mi se spune tot timpul ca sunt copilaroasa, de parca ar fi un defect. Asa este oare? Persoanele care imi spun asta mi se apre ca si-au pierdut copilaria, devenind prea devreme mature si mi-o spun pentru ca eu inca ma bucur de ea si pentru ca si ei ar vrea asta. Nu inteleg ce este rau in a fi copilaros, avand in vedere ca inca sunt un copil practic, nu? Copil te numesti si la 40 de ani, avand in vedere ca ai parinti si ca ai fost nascut/a de ei. Deci daca iti doresti sa fii copilaros/oasa, nu ii lua in seama pe ceilalti si fii asa cum vrei. Nu e o rusine sa te uiti inca la desene si sa te joci cu jucarii. Eu inca fac asta si nu mi-e rusine. Chiar ma bucur, pentru ca din mine face parte copilaria si asa sunt eu si asa voi fi. Chiar acum cand scriu aceasta postare am o jucarie langa mine. :)~

Niciun comentariu: