joi, 14 octombrie 2010

Leapsa!


Principala trasatura a caracterului meu: Nebunia.

Calitatea pe care o prefer la un barbat: Initiativa.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Profunzimea.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Prietenia.

Principalul meu defect: Mai intai actionez, dupa judec.

Ocupatia mea preferata: Fumatul.

Visul meu de fericire: Prea tampit sa il afli. xD

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa nu mi se implineasca visul.

Ce-ati vrea sa fiti? Prea multe sa ma hotarasc. :))

Tara în care-as vrea sa traiesc: America.

Culoarea preferata: Rosu.

Floarea preferata: Nu ma uita.

Pasarea preferata: Vultur.

Prozatorii mei preferati: N-am asa ceva..

Poetii mei preferati: N-am din astia .

Eroul meu preferat: Jack Lancaster din “20 si ceva”.

Eroina mea preferata: Catwoman?

Compozitorii prefera?i: N-am.

Pictorii preferati: Imposibil sa ii cunosti.

Eroii din viata reala: N'am sa public. :))

Eroinele din istorie: Urasc istoria.

Bautura si mancarea preferate: Bautura : Whiskey si mancarea preferata … pui violat.

Numele preferat: Nu vreau sa se traga concluzii.. Atac..

Ce detest cel mai mult: Futerea la cap.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu am probleme d’astea.

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Obtinerea victoriei.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Sa fiu nemuritoare.

Cum as vrea sa mor: Nu vreau sa mor, dar daca e necesar, departe de persoana iubita, pentru a nu suferii, dar voi fii cu gandul la ea.

Starea de spirit actuala: Negru total.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: N-am idei.

Deviza mea: Schimbator … ca doar sunt zodia Sagetator..

Niciun comentariu: