luni, 7 decembrie 2009

Leapsa:)

Leapsa de suflet...
1. SUNT: inger si demon.
2. AS VREA: sa pot face lumea mai buna.
3. PASTREZ: amintirile..
4. MI-AS DORI: sa pot controla timpul.
5. NU IMI PLACE: aglomeratia.
6. MA TEM DE: Dumnezeu.
7. AUD: prea multe minciuni zilnic!
8. IMI PARE RAU: cand nu iti sunt aproape.
9. IMI PLACE: sa traiesc fiecare clipa frumos.
10. NU SUNT: asa cum va imaginati multi dintre voi.
11. CANT: de fericire.
12. NICIODATA: sa nu spui Niciodata!
13. RAR: uit sa zambesc..
14. PLANG: atunci cand sunt impresionata.
15. NU SUNT: egoista!
16. NU IMI PLACE: sa mi se impuna ceva!
17. SUNT CONFUZA: atunci cand trebuie sa spun "Nu pot!"..
18. AM NEVOIE: de Fat Frumos!:))
19. AR TREBUI: sa imi dea raspunsurile Adriana si Miruna la acest "joc".:)
20. AS PUTEA: sa stiufiez mai mult.:))

2 comentarii:

Anonim spunea...

1. SUNT: mica si nebuna
2. AS VREA: multe... poate prea multe ca sa le insir!
3. PASTREZ: tot ce e mai frumos din amintiri :X
4. MI-AS DORI: peace on earth :X
5. NU IMI PLACE: minciuna :|
6. MA TEM DE: ... death scares me!!!!
7. AUD: ce vreau! Si cand aud ce nu trebuie ... ma fac ca n-am auzit nimic!
8. IMI PARE RAU: sa vad atata rautate [si prostie] in jur
9. IMI PLACE: VIATA :X
10. NU SUNT: cea mai cuminte persoana din lume >:)
11. CANT: ca sa ma simt bine
12. NICIODATA: nu te certa cu un idiot! te coboara la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
13. RAR: sunt momente in care sa nu-mi pese cu adevarat de ceva
14. PLANG: cand sunt foarte fericita sau cand sunt trista/furioasa si n-am ce lovi
15. NU SUNT: nepasatoare
16. NU IMI PLACE: sa incerci sa-mi controlezi viata
17. SUNT CONFUZA: cand sunt prinsa intre ciocan si nicovala
18. AM NEVOIE: de libertate
19. AR TREBUI: sa mai faci chestii d'astea! sunt funny!
20. AS PUTEA: sa-mi fac tema la franceza TOTUSI =))

ignora faza cu anonim da imi face figuri prostia asta [Dry]

Anonim spunea...

1. SUNT: nebuna si dusa
2.AS VREA:o inghetzata :x:Xsi mai multe:x:>:>
3.PASTREZ:toate amintirile frumoase :x
4.MI-AS DORI:ca lumea sa fie mai buna :X
5. NU IMI PLACE:prietenii falshi :(
6.MA TEM DE:Intuneric :-S
7.AUD:ce vreau! cand vreau !pana si minciuna si prostia din oameni o aud cateodata :|
8.IMI PARE RAU:sa vad ca lumea nu e buna
9.IMI PLACE:sa-mi traiesc viatza asha cum vreaw ew:X
10.NU SUNT:cuminte , niciodata nam fost >:)))):))
11.CANT:atunci cand ma gandesc la un baiat sau la cineva drag :X:>
12.NICIODATA:sa nu plangi pentru cineva care nu merita. sau sa nu regreti niciodata ceva care kndva tea facut sa zambeshti :X
13.RAR:sunt momente in care sa nu ajut pe nimeni
14.PLANG:cand sunt fff trista saw f fericita saw la un film fff romantic :X:X:)))
15.NU SUNT:egoista , niciodata nam fost
16.NU IMI PLACE:ca cineva sa ma contoleze p mine saw viatza mea x(
17.SUNT CONFUZA:atunci knd nu shtiw c sa spun :D
18.AM NEVOIE: freedom :X:X:X:
19.AR TREBUI: sa fiu mai atenta cu cn stau , cui ii apun ceva saw ce fac in general :))
20. AS PUTEA: sa mananc o ciocolata mareee shi satzi iaw ceva frumos de ziua thaaa :X:X:XX:X:X:X::X:XX: app snt Miruna G . :X